Godnatt

En grym vecka börjar närma sig sitt slut och jag blickar med skräckblandad förtjusning fram mot nästa. Är alldeles för trött för att skriva om min helg nu men den har varit bra! Avslutades med en mysig filmkväll i vårt halvt omgjorda moovieroom. En sjuk hemlängtan slog dock till igårkväll och den har inte riktigt släppt ännu. Hoppas den försvunnit när jag vaknar imorgon.

två svenskor, ett par öl och en midsommar


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Hoppas hoppas din hemlängtan har släppt gumman. Vi kan prata ikväll (sv tid) om du vill hjärtat <3

2010-06-28 @ 08:30:06
Postat av: Emilia

Joda, det är mycket bättre :) Torsdag slutar jag runt lunch, så då skulle det passa kalas <3

2010-06-29 @ 03:43:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0