Midsummer in the US

Men nee, nu började jag kolla bilder på midsomrar genom åren och blev helt nostalgisk. De senaste tre åren har vi varit i min gamla klasskompis Joakims stuga som ligger mellan Borgholm och Köpingsvik. Första året sprutade jag ner Johanna med grädde, träffade ett jävligt roligt gäng från Linköping och blev nästan såld av Jocke till två random skåningar. Sen gick min kamera sönder.


Andra året, HA HA, då traskade jag själv dom där kilometrarna från stugan till Köping för jag orkade inte vänta på dom andra.. Mötte Elvis (för första gången) på vägen och sen gick vi hand i hand genom resten av kvällen innan vi stupade på det svinkalla golvet. Sen gick min kamera sönder.


Sista året var inte så värst kul vad jag minns. Eller mjo, vi tog Kackas båt till Borgholm och det var ju gutt! Sen var det OK.. Vi gick och gick och gick och tappade bort lilla Simon i röken, haha. Olivia och jag sa nej, nejnejnej, NEEEJ. Men min kamera överlevde och traditionen bröts.


Detta hade jag tänkt lägga ut innan jag åkte men nu kan jag ju fylla på här. I år satt jag hemma hos Jenny med Ana och lilla Sam. Hon är två år och supergullig! Vi såg Rumor has it och kollade upp boende för beachresan nästa helg. Så inte en traditionell midsommar på något sätt men imorgon blir det andra bullar.. Mick kom nyss hem från en tvåveckors resa med och vad är det första vi gör, springer rätt in i varandra, hahaha. Inte lätt, inte lätt. Nu ska det sovas. Natti

Tack för söta sms från er där hemma idag, pusspuss på er!

Kommentarer!
Postat av: Grymmaste killen i stan

För det första vadå lilla Simon? :O och vad äre för rök du snackar om? xD

2010-07-01 @ 17:24:20
Postat av: Emilia

Ja, du är ju liten :o Hahah jag har ingen aning, fattar inte hur det kunde vara rök liksom. men det var det i alla fall, tror jag. du försvann in i det hur som helst :D

2010-07-01 @ 17:39:31
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0