It's where the wind blows

Om veckorna alltid var så här hade jag kunnat stanna för evigt! Underbar dag återigen. Efter en mycket slapp jobbdag åkte jag och Ana till American Eagle och jag blev kär i en klänning. Det är banne mig värt att skriva ner för jag köper nästan aldrig klänningar och jag blir framförallt inte kär i dom. Men någon gång skulle väl detta hända mig också. Hittade ett par snygga jeans och två par trosor med om någon undrade och allt det gick på 350 spänn, WOHO. Sen drog vi till Target, mötte upp Jenny och fyndade lite till. Nununu har jag smällt i mig resterna från gårdagens brownisar och ska väl snart lägga huvudet på kudden.

Har bokat allt med Sanna inför LA resan idag med, riktigt sugen nu!

Denna spelades på radion härrom dagen, rös lite.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0