I want to live my life, pursuing all my happiness

Phu, har precis pumpat järnet på cykeln hem från Ana. Hon fyller år och trots att jag var mätt redan innan tryckte jag i mig både pizza, brownies och chokladrussin (min nya kärlek). BAH, mätt nu!! Tackar gud för mina gener, annars hade jag sett ut som en stor jävla bulle så som jag äter.. Annars bra dag igen, denna veckan är underbar. Viva la camps! Nu försöker jag komma på nått att göra, kan inte sova riktigt än. Vaknar vid 4, 5, 6 och 7 innan jag ska stiga upp liksom, värdelöst. Men har pratat med Danne och Kalle på fejjan över en timme nu så jag tror minsann det är dags för lilla mig att däcka. Godnatt vänner.

Ana till höger, happy birthday my favourite brazilian girl


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0