Ingen känner mig så väl som du

Soft dag! Jobbade mer än 10 timmar, men Al har camp hela veckan vilket gör mitt liv fett mycket enklare. Så en sväng med hundjäveln, tvättvikning, poolen och matlagning var dom stora punkterna på schemat. Aa, det kan jag ta.

 

 

Hittade denna när jag grävde lite bland gamla bilder. På väg hem till herr Andersson efter en sjukt rolig onsdagsutgång i Juni. Själva videon är inte lång, men varje gång jag hör det där skrattet så börjar jag nästan lipa av saknad. Vi skrattade fan ta mig hela tiden, även om vi så grät samtidigt.. Jag ÄLSKAR dig Maja Winroth, min andra halva där borta i det långa landet Sverige.

Kommentarer!
Postat av: Maja

Hjärtat!



fina du, jag saknar dig också! går inte en dag utan att jag tänker på dig, men tiden går snabbt och snart är du här igen, och då vet jag någon som är lycklig.. JAG :)



Pusss<3

2010-06-22 @ 22:02:15
Postat av: Emilia

Ja när jag kommer hem blir det Mahjs och Millis igen, som det ska va liksom :D Duvet, efterfest i någons pool eller löpa sönder för att hinna köpa cheeseballs (a) HAHA. Miss yoououououo <3

2010-06-23 @ 03:58:00
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0