I just skate a bit while I'm runnin'

Google translate alltså, stört kul!! En gång när jag skrivit att jag saknar mina killkompisar översatte den till att jag ville döda mina vänner. Idag hade jag tydligen "a turn with the dog fucker" och när jag ville rocka lite härrom kvällen tyckte dom att jag tog "the opportunity to skate a bit while I am running". Så skönt uttryck, det ska jag börja säga. Ni vet var ni hörde det först.

 

trendsättarN


Kommentarer!
Postat av: Caroline

Jag älskar att googletranslatea min blogg, har du prövat att translatea facebook också? Lätt underhållning när man inte har något att göra, översättningen är inte ens i närheten i vissa fall liksom! :)

2010-06-23 @ 03:32:05
URL: http://missflumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0