POLLY

Hade verkligen the day from hell igår. Behöver ju inte gå in på detaljer men ni som tycker att "passa barn är hur lätt som helst, du behöver ju inte göra nånting" kan dö. Körde Nathalie till flygplatsen efter jobbet så nu är hon i Californiiiaa. Är inte avundsjuk alls. Sen skulle jag då träffa Sarah, äntligen! Efter alla dessa telefonsamtal och msn. Hon bor här i Charlotte men är i rematch och lär alltså flytta ifrån mig snart. Hur som helst hittade jag såklart inte dit jag skulle. Utan jag körde fram och tillbaka och hit och dit. Efter ganska mycket svordomar över telefon och hjälp av snälla amerikanare kom jag fram tillslut och middag på Cheesecake Factory satt fint! Sen blev det pratpratprat tills köpcentret stängde, mycket bra. Behövdes efter allt helvete, haha. Plus att vi blev uppraggade av en "prins" från algeriet med följeslagare (så snart kommer dom elin, mulatt-barnen) sjukt kul var det iaf. Sen då skulle jag hem och Ana förklarade att det bara var vänster och sen raka vägen. Okej, om jag säger såhär: FAN HELLER. Hamnade på en bakgata utanför downtown och var livrädd!! Så jag stannade och bad om hjälp två gånger till innan jag var hemma i min underbara säng.

Jobbade idag med, men bara till lunch. Sen blev det poolen några timmar och dagen avslutades i Birkdale med tjejorna. Inte helt ovanligt men jag gillar't.

Jenny och jag vi är goda vänner..



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0