You get what you give

Wow, någon knep hårt i tisdags för redan igår när jag vaknade var bomullen i min hjärna borta. Idag hostar jag bara lite titt som tätt men låter inte längre som en 80årig kedjerökare. Tackar vi för. Nu har jag verkligen inget vettigt att skriva dock. Har köpt ett par nya skor, igen. Och två linnen. Två armband. Tio bananer. Ahaja. Långpromenix är på G nu känner jag, kan inte sitta still längre. Hejdå!

 

Nu fattar jag också varför föräldrar blir så glada när dom får hemmagjorda skitgrejer. Hittade denna i hallen och blev helt rörd. Sen kom jag inte helt osökt att tänka på Shans "tooaaarulleee toooarulllleee". Klassiker.
(fast det är faktiskt en hushållspappersrulle. så det så)


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0