Somliga ljus brinner aldrig ut

Bööh, jag orkar inte vara sjuk. Hur kul är det liksom, inte alls kan jag tala om. Men jag överlever väl en liten förkylning får vi hoppas. Näe nu ska jag banne mig åka och köpa mig nått att äta, hyra en go film och dyka ner under täcket. Håll alla tummar ni har på att jag är en friskare chey imorgon.
står inte ut, står inte ut
ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går
så ska jag alltid vänta på vår tur
från och med då
från och med du
Bra skit som dom säger

Kommentarer!
Postat av: billy

vi i kolboda/bjursnäs hoppas att du kryar på dig

ha det så gott ändå;)

2010-06-16 @ 21:37:10
Postat av: Emilia

taaack pappabilly ;)

2010-06-17 @ 05:24:38
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Ååååh va sjuk ofta... om de e då dina fina tankar kommer på pränt..!!?? Love you max, XXL, mest o mycke etc.etc Johanna o ja hälsar dej o krya dej bra nu. Solen skiner här o allt e som allra bäst i bollerup just nu

2010-06-17 @ 09:53:16
Postat av: Emilia

Saknar dig mo, kom hit nununu!

Låter underbart, inget slår ett sommarfint Bollerup :)

2010-06-18 @ 01:52:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0