On top of the world

Shit alltså, när jag hade skrivit blogginlägget igår var jag fortfarande helt uppe i varv. Dåligt timat med en kaffe innan jag åkte hem kanske.. Sprang runt och städade hela rummet och när jag väl kom i säng efter 2 låg jag och planerade och funderade och gud vet vad. Helt knäpp. Sen upp i ottan för att bege mig till Carowinds med tjejerna. Hängde i vattenparken den mesta tiden vilket har lett till en sönderbränd Emilia. Men klagar inte, nejnejnej. Så värt det ju.

Var lite orolig innan för vad som skulle hända idag, jag menar jag och Nathalie en timme ifrån trygga River Run kan bara sluta med kaos. Och som jag trodde slapp vi inte undan denna gången heller. Värsta thunderstormen på två år, enligt en tjej i restaurangen där vi skyddade oss från regnet. Helt galet, från 35 grader och molnfritt till orkan typ. Alla människorna forsade ut genom parken tillsammans med vattnet. Vi åkte till donken och tjackade oss varsin burgare så vi var nöjda och glada ändå.

Sen har jag blivit sjukis, och gissa vem som smittat mig? NATHALIE. Hade skrattat åt det om det gått. Men det låter mer som en katt med en hårboll i halsen. Love it. Fick höra dom ljuvaste orden när jag kom hem i alla fall. Sovmorgon imorgon! Fick tiderna för veckan med och jag måste säga att det ser mer än lovande ut. Nu är jag redo för en ny vecka in da states.


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Du är för härlig Emilia <3 <3 <3

2010-06-14 @ 23:08:54
Postat av: Emilia

hihi love you <3

2010-06-15 @ 15:29:22
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0