Don't dream your life, live your dreams

Förlåt för att jag inte varit så bra på att berätta vad som pågår här på andra sidan pölen. Det går som vanligt upp och ner, men jag fortsätter att hålla mig positiv. Har varit här i mer än 5 månader nu, känn på den! Vissa dagar längtar jag hem och dör lite för jag saknar mitt gamla liv. Andra dagar ger jag mig själv en käftsmäll för att ens tänkt tanken..

Har umgåtts extra mycket med min tyska soulmate Nathalie i veckan, för hon åker hem om en månad. BUHU!! Har aldrig mött en människa mer lik mig själv. Till utseendet är vi som natt och dag, men insidan är fan samma person. Det är helt sjukt! Och vi hamnar alltid i trubbel, vad vi än har för plan från början. Alla andra tjejer här suckar och säger "åååh, kan ni aldrig göra nått rätt?" medan vi skrattar halvt ihjäl och är nöjda med var vi hamnade tillslut, även om det är helt åt helvete fel. (Gud vad jag svär. Förlåt.) Hur som haver, har haft sjukt kul ikväll fast det inte blev som vi tänkt från början. En sak är vi bäst på, att ta livet med en klackspark och njuta av det man har. Så nu ska jag klacka mig ner under täcket och invänta morgondagens äventyr på Carowinds.

 


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0