Dagens citat

"yeah I've noticed an increasing banana consumption..."

Haha THAT'S ME!!
Men det var lugnt, nu har hon börjat köpa åttapack istället för sex.

Banan som banan liksom.

Kommentarer!
Postat av: FRIDAAAAAAAAHHHH

VART ÄR DU NÄR MAN BEHÖVER DIG?

calle kristiansson på larmtorget ikväll, i need you there! ;*

2010-06-29 @ 16:15:04
Postat av: Emilia

HÄR ÄR JAG FÖR FAN!

frej the tjej stod längst fram och hoppades att han var amy diamond istället så hon fått en liten vinkning. hihihih, viiink. nej men ärligt, gick du? själv? med svenne banan? linköpings lagkapten??? saknar honom.. han är snygg. du med!! puss

2010-06-30 @ 04:34:44
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Frida

linköpings lagkapten förfan, vad tror du om mig lixom? aaaae, satt på o'learys med kusin vitamin och några andra tjejer. hihihi, han gav mig ryyyyysningar (a)

2010-06-30 @ 08:19:07
Postat av: Emilia

nej men bra då får jag honom för mig själv... bah. äääe va myset, han är för jävla fin alltså!

2010-07-01 @ 01:34:09
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0