California - Dag 6

Sista dagen i Hollywood. Vi var sjukt trötta så satte oss ute med aussi killarna och bara snackade skit. Vid lunch var det dags att röra på påkarna och vi kände att Pink's hotdogs lockade. Värsta KKK ju, kändiskorvkiosken alltså. Med "hot dogs, IN A BUN???", haha! Sanna förstår inte riktigt det där med varmkorv. Iallafall så gick vi dit, kön var dock helt sinnes lång och köa i timmar var inget vi hade tid med. Strosade istället vidare på Melrose Avenue, hittade lite mer att lägga i shoppingkorgen och slutade på en jättemysig restaurang.

Efter att jag smällt i mig lite LAX väntade vi in vår shuttle till LAX airport. Sjukt sammanträffande va. Så där satt vi och väntade. Och väntade.. väntade.... Happ, dom hade visst plockat upp några andra. Jaha, men nu börjar det bli bråttom här. En ny shuttle kommer!! JAA! Nehe, han kunde inte köra ordentligt. Rescheduling sa hans GPS mest hela tiden medans han kollade på småflickor.. Helt plötsligt stod vi mitt över vägen med bilar kommandes mot oss från båda hållen, Sanna skriker "WE'RE GONNA DIIIE" och jag vågar inte ens kolla upp. Men vi klarade det och var vid gaten 10 minuter innan avgång. Rätt awesome.



Kommentarer!
Postat av: Sanna

fyfan för den där resan alltså, galnaste jag gjort! Det var ju nästan så att vi dog i en trafikolycka där i slutet jävla taxi. Jag skrattade hela vägen i ren rädsla!

2010-08-03 @ 06:52:19
URL: http://caelum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0