Sunny Day

Har för första gången haft huset helt för mig själv, skönt. Plus en galen hund förstås. Det har varit sjukt varmt idag, var först ute och gick en runda med galningen. Allt är så himla fint här! När vi kom tillbaka la jag mig i shorts och linne utanför huset och oj det var inte normalt beteende tydligen. Så efter många blickar från folk i bilar flyttade jag till baksidan istället. Men ni kan vara lugna vad det gäller vädret, ser ut att bli regn resten av veckan.. Har tvättat lite idag med, och försökt övertala Andreas Elvis Elmgren att ta ett skitjobb nu så att han har råd att komma hit och hälsa på. Har hittat ett asbra flyg för 6164:- tur&retur, som hittat ju! Nu ska jag hoppa in i duschen och om en timme kommer barnen hem, jobb till sju.


Trött Lilly

Kommentarer!
Postat av: Sanna

haha det var vågat! Jag skulle aldrig lägga mig här utanför med alla mexare. Men det där ser varmt och skönt ut.

2010-01-20 @ 00:03:30
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha alltså jag fläkte ju inte ut mig mitt på gräsmattan, utan försökte klämma in mig i ett hörn ;) Ja det var skönt :)

2010-01-20 @ 00:22:42
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0