Go Wildcats

Var en sväng på Northlake idag igen. Lämnade tillbaka en tröja, bytte ringar som var för stora och tog mig ur svåremotståndliga erbjudanden. Stolt nästan. En försäljare kom fram och berömde mina skor tills jag blev generad och så började hon babbla om att dom såg så himla vintage ut. Alltså jag vet att vi kanske är lite efter i Sverige men come on. Sen sa hon att Sweden är drömlandet "dreamy dreamy" och där sprack hennes trovärdighet helt.

Ikväll var det sista basketmatchen för säsongen! Bänkade mig med Elin och ett paket ballerinakex. Spännande match vill jag lova, precis som det ska vara. Skulle ju filma när alla sjöng Sweet Caroline men då dog självklart kameran, får bli i höst istället. Här gör dom näst sista målet vilket satte dom i ledning och wie vi vann!


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0