Visste ni..

att jag vill - vara 21!
att snart ska jag - hjälpa småskitarna med läxorna
att jag har - sjuk träningsvärk
att min senaste kyss - var med en pojke jag saknar
att jag pratar - ful småländska
att jag inte gillar - att ha min familj på andra sidan jorden
att min första kyss - var ett "vinnarhångel" på mellanstadiediskot, HA!
att jag avskyr när folk snackar - skit :)
att jag gillar - tanken på sommaren 2010
att jag alltid kommer - att vara lite som jag är
att jag är förälskad i - american pancakes med choklad och lönnsirap :$
att sist jag grät var - till det sista oth avsnittet
att min mobiltelefon är - "liten, supersöt och mjuk att hålla i"
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna igen
att jag just nu tänker på - hur störande Elvis är
att i morgon kommer jag - shoppa sönder
att jag hoppas - att det blir varmare snart..

sådär kan det gå när man tar en inte göra någonting dag ja
nu blir det snart jobb fram till halv åtta imorgon bitti, woh



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0