Vadå da, va e de fö fel på pulvemos?

Ikväll är jag sådär lycklig igen, saker går åt rätt håll. Skulle kollat basket med Elin men hon hade kollat lite fel så ingen match för oss. Vi gick istället till en mysigt litet café och pratade bort timmar. Lustigt hur man kan komma så nära någon man bara kännt i några veckor.. Träffade även tjejen jag skrev om igår. Vi åt frukost på Panera Bread och sen tog vi en sväng runt the mall. Hittade en väska och lite. Körde så jävla vilse på vägen hem sen, haha. Blev så arg på mig själv att jag satt och slog på stackars ratten.. Men kom rätt tillslut och har aldrig varit skönare att komma hem ;) Nu ligger jag och kollar på Kniven mot strupen som ska rädda Vassmolösa Gästis, där vi alltid äter jul/påskbord. Garvar sönder åt Ann och Hansas dialekt alltså, pratar jag så? Hemskt pinsamt. Sen fick man några glimtar av Ljungbyskolans lärarelit med Peo, Ingegerd och Birgitta i spetsen, redit rolit jö.


Kommentarer!
Postat av: Wiggy

hahaha! jag såg det, riktigt roligt när dom inte hajade "leg" Boooone!?

2010-02-11 @ 15:15:30
Postat av: Emilia

HAHA ellerhur! jag skäms alltså..

2010-02-11 @ 16:33:32
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0