Fox and Hound

Hej o hå och en flaska med rom. Igår var det fredag, antar att ingen missat det. Men var tog veckan vägen? Tiden bara springer iväg, jag hinner inte med! En av tjejerna i au pair gruppen åker hem idag så vi hade en liten avskedsmiddag för henne. Åt den godaste pizzan någonsin, skojar inte. Sen försökte vi oss på publivet och det gick utmärkt, dom kollade leg på alla utom mig och den andra u21:an, kalas. Så där fastnade jag i tjejernas slalom och trots att jag var den enda som inte drack nått var jag förmodligen den som hördes bäst, haha. Blev dock skitsur när Holmner precis puttades från pallen, det var väl ändå onödigt. Nu då, är det alltså lördag om jag räknat rätt. Kommer bli en bra dag, oja oja.

två ukrainskor, polacken Inga som åker hem och min galna tyska



Katharina och jag på Brixx

Kommentarer!
Postat av: Sanna

Det där ser helt underbart ut, vilken tur du har. Jag blev utslängd senast haha! Man känner ju sig som 17 igen!

2010-03-01 @ 15:49:59
URL: http://caelum.blogg.se/
Postat av: A

Emilia! Hur gör du dina lockar??

2010-03-08 @ 11:12:50
Postat av: Emilia

Jag använder en hederlig gammal locktång :)

2010-03-08 @ 12:19:17
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: A

Men vilket märke? och vilken storlek på rullen :)?

2010-03-10 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0