Fett less

Happ, igår gav min dator upp. Stendöd. Inte direkt det bästa som kunde hända, nej. Har i alla fall listat ut hur man gör å ä ö på datorn i köket så att ni slipper lasa meningarna sahar. Hur som helst, detta måste lösas, annars går mitt liv under, hehe. Så om typ Gefors eller någon annan teknisk person läser det här, hör av dig!! Igår kväll tog i alla fall Elin med mig till en svenska som bor i Davidson. Lärde hennes dotter att spela Big big girl på deras keyboard. Fint! Sen fick vi skjuts tillbaka för regnet piskade ner. Ey, vart tog våren vägen?



bara för att det inte har med saken att göra och för att vikingar inte alls hade horn på sina hjälmar lägger jag upp en bild från i somras, när elvis och hagman firade 20 med att slå upp ett partytält någonstans mitt ute i Ålems skogar. kul kväll!


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0