"You're still hot baby, you're still hot"

Nu har jag lugnat ner mig efter min gårkväll men när Imma Be (på tal om det sa Jack här om dagen "are they really singing I'm a bee?" aw söte) spelades på radion fick jag genast tillbakalängtan. Min söndag har varit väldigt lugn. Jag har varit ute och gått ett par gånger, tränat p90x, sprungit en runda och spelat kickball med ungarna. Så nu försöker jag inte ens stå emot mina cravings för marabou utan njuter för fullt av min mjölkchoklad.

Kvällen tillbringades åter igen med Elin. Vi åkte till en nyöppnad biograf i Davidson där man satt två och två i skinnfotöljer med ett bord emellan, supermysigt! Det var bara vi och sex andra där och såg Valentines Day. Kändes lite som en uppföljare till Love Actually, men jag älskar den filmen så no probs. Nästan bara kända ansikten och Taylor Swift gjorde halva filmen, jag älskar tröga människor.


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0