In my head

Ingen bra start på denna måndagen och början av min sjunde vecka. Mardrömmar, regn, åska, trötthet och grym huvudvärk. Nu sitter jag och knaprar på ett äpple och försöker komma till liv efter ett par timmars extra dejt med kudden. Har en massa saker på "måste göra listan" (läs: måste köpa) men tror inte mitt huvud går med på det. Senare kommer städtanterna igen, känns verkligen inte som det var två veckor sen då dom slängde ut oss i gräset. Ska dra fram min mördarblick i eftermiddag, hehe. Nu bär det av till Harris Teeter för att hämta mat. Bjuder på en av radioplågorna så länge. Festsugen nu jaaa.

Haha! Fick nyss veta att klippet inte funkar i sverige. Sorry


Kommentarer!
Postat av: Elin Furéus

Hello my friend! Hoppas allt ar bra med dig och att du trvis med familjen:) Nu har jag precis avklarat min resa pa andra sidan jorklotet och kommit hem till snöiga Kalmar. Det var verkligen en chock att komma hit, det ar så kallt har!



Ta hand om dig!

Puss&Kram

2010-02-23 @ 13:57:00
Postat av: Emilia

Heeej Furre :) Ja jag förstår det, usch! Har kollat in bloggen då och då, ni verkar ju haft det riktigt fint :D Puss på dig, hälsa Ludde

2010-02-23 @ 14:06:30
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den är sååå bra :) Har lyssnat på den nu konstant i 2 veckors tid :)

2010-02-23 @ 21:32:03
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0