Tonight's gonna be a good good night

Igår kväll var jag tvungen att jobba. Men vad gör det när man har världens bästa ungar? Och för hur många innebär jobb att spela in knäppa ljudklipp, kittlas, mysa, kolla OS och framför allt umgås med en brabra vän? Min norrlandsjänta kom nämligen hit och vi laddade för ikväll. Då ska vi äntligen se the Black Eyed Peas! "and I just can't waaait" Förresten är våren tillbaka här i Davidson, livet kan inte bli mycket bättre.  Nedan är vad vi underhöll oss med igår, haha!

 

och sånt här gör ju inte dagen sämre direkt :)




Kommentarer!
Postat av: Nathalie

sv: Nej det var ju inte så farligt faktiskt :D åh jag är riktigt sugen verkligen! Men jag har inte börjat med körkortet än och vet faktiskt inte när jag ska det, och jobb har jag inte menmen, det löser sig om jag verkigen vill sen :) haha.



Hur har din dag varit idag då?

2010-02-20 @ 22:58:32
URL: http://nathalieselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0