Good times never seemed so good

Igår sa jag fuck hockey och åkte och kollade basket istället. Kanske lite fel beslut med tanke på att sverige vann med 2-0 och davidson förlorade med över 20 poäng... Inte många som klämde med i Sweet Caroline där inte. Men jag var glad ändå, som jag alltid är nu för tiden. Känner mig så fruktansvärt positiv till allt. Förutom mitt hår då, hm. Efter matchen satt vi och pratade och vi har redan börjat fundera lite på min födelsedag. Planen är att åka till stranden över den helgen. Det tar nämligen tre timmar dit. Fatta tre timmar, jag är van vid att kunna cykla till havet liksom. Tur dom har pool här.. Hur som helst, can. not. wait. Två jäkla månader kvar. Tröstar mig med att ni förmodligen bara har lite vårvärme vid den tiden, hehe synd.

 

Okej, nu tänker ni säkert vafan? haha. Men denna spelas på alla matcher och tack vare stämningen där, alla som sjunger med och glädjen jag känner iden stunden kommer jag för alltid att älska denna låten. Oh oh oh

Såhär ska det va, detta är dock en bortamatch så inte lika mycket drag :)

Kommentarer!
Postat av: billy

du kan få låna skivan när du kommer hem

ha det:)

2010-02-18 @ 17:34:44
Postat av: Nathalie

sv: Jo det är nog sant :D men slår vad om att du kommer ha det aningens bättre :)



Föressten vilken delstat var det du är i? :)

2010-02-18 @ 18:27:08
URL: http://nathalieselen.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha go du är, TACK ;) detsamma!

2010-02-18 @ 18:35:00
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Mo mycke nöjd me att du yogar...de e vägen in... kram

2010-02-19 @ 10:57:05
Postat av: Emilia

det var lite segt, men jag är inte den som ger upp i första taget..

2010-02-19 @ 13:24:48
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0