Baka baka liten kaka

Kom hem nyss från en fika och så sitter mina arbetsnarkomaner till hostparents bredvid varandra i soffan med varsin laptop och jobbar, så himlans gulligt. Själv har jag haft två rätt tuffa dagar och är grymt trött. Att vara au pair kan vara riktigt jävligt jobbigt rent ut sagt, ibland vill man verkligen bara skrika rätt ut. Men at the end of the day är vi alla bästa vänner igen och jag kan inte ens tänka mig hur det kommer kännas att vara utan dom små skitungarna om ett år.

Igår gjorde vi bland annat chocolate chip cookies och min tunga gjorde volter av lycka. Typ. Riktigt goda i alla fall! Lyckovolter var jag också nära att göra när Kristin sa att jag inte behöver ta nytt körkort utan bara ett state id. Så idag har jag varit supereffektiv och fixat det och lite annat viktigt. Kvinnan som hjälpte mig med mitt leg var väldigt avundsjuk på svenskarnas hy. Hon tror det är något speciellt i vattnet där borta. Ja, ni kan ju ta åt er om ni känner för det. En annan rolig kommentar kom från Kaylin igår när jag la över ägg i en behållare, ”wooow, you’re really good at packing eggs”. Haha fatta vilken merit liksom! Svårslaget må jag säga. Nu ska äggpackaren sova, godnatt Sverige.


Kommentarer!
Postat av: Therése

haha exakt! Hade inte varit helt fel precis :D

2010-02-17 @ 06:09:17
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vi svenskar är minsann unika :D äggpackare xD hahhaha. asså jag vill träffa dig nuu <3

2010-02-17 @ 15:43:35
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv, Haha vad glad jag blir! Tror du inte jag blir galen här borta utan dig då.

Jag vet hur du känner, jag har fäst mig något enormt i dessa ungar, kommer ju aldrig kunna överge dom, saknar dem t.o.m. efter bara en ledig dag...

2010-02-17 @ 23:27:58
URL: http://caelum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0