Åh kära hjärtanes!

Det händer så mycket hela tiden att jag varken har tid eller lust att blogga. Men snart kommer en liten uppdatering om dom senaste dagarna, promise. Idag är det som alla vet Valentines Day, så har suttit här och klistat på mina kuvert jag ska ge barnen. Sen har jag lite små planer för dagen, får väl se hur det slutar. Inte med Hollister hunken iaf, så mycket vet jag. Hoppas ni har en bra dag alla, speciellt Anna Kalmarapa Tordyvel Gröhn som fyller 18, äntligen! Grattis :)




"Tänk på alla ragg
med killarna från Kagg
vi brydde oss inte om lördagsgodis
utan varje dag fick vi ögongodis
det var Du och Jag
och jag saknar dig varje dag"

Haha fick världens sötaste alla hjärtans dag mail från Johanna. L O V E ♥

Kommentarer!
Postat av: johanna

hihih.. jag gjorde mitt bästa till den bästa<3

2010-02-14 @ 22:05:11
Postat av: Emilia

haha den är så klockren <3

ps. JAG ÄR NYFIKEN NU!

2010-02-15 @ 04:37:45
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0