ren jävla LYCKA

Jag inser att mitt humör verkar hoppa lite upp och ner som det vill. Men nu har jag faktiskt varit glad konstant sen i fredags kväll. Allt har ordnat upp sig och jag känner mig så positiv, till allt här borta, där hemma och min framtid. Vad säger att jag måste bo i Sverige efter det här liksom? Ingenting! Har fått nya perspektiv på många saker sen jag kom hit och säger bara en sak till er som funderar på att åka som au pair eller till norge eller var som helst, do it! Tycker man det är jättehemskt är det ju bara att åka hem igen liksom, no biggie, då har man iallafall gett det ett försök. För det kan ju bli hur bra som helst. Och hur kul är det att sitta med sina barnbarn om 50 år och säga att man satt hemma i landet lagom hela livet och inte vågade. Nej tack vad tråkigt.

Ett annat rent jävla lyckligt tillfälle. Med min Sanna ♥

 

Ps. Ledsen ni som såg mitt lyckoutbrott på facebook och rusade hit i hopp om något smaskigare men alltså nej, HollisterHunken har inte hört av sig och jag har inte vunnit någon miljon heller.. Tyvärr



Kommentarer!
Postat av: lillan

synd att du inte vunnit en miljon eller fått en hunk.. ;)

..men jag är bara glad att du är glad :)

en dag ska jag också våga, så de så!

puss&kram vackra dam <3

2010-02-12 @ 13:55:00
Postat av: Emilia

haha ja det suger ju lite förstås.. :D

klart du ska! I believe in you ;)

puss på dig lillprinsessan :)<3

2010-02-13 @ 18:10:55
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0