The Last Day of Our Acquaintance

The cleaning ladys var sena igår med men när barnen kom hem tog dom sina moppar och sprang ut direkt, haha. För att hålla mig undan dom denna gången tänkte jag utforska området här ännu mer med en lång powerwalk, så jag kollade upp en bra väg på google maps. Problemet var bara att jag inte kollade vad gatorna hette så jag visste inte var jag skulle svänga. Blev lite orolig när jag gått över en timme och vägen liksom inte ville ta slut och det började komma kor och grejer. Men hejhopp så såg jag stallet där Elin rider och tack vare att jag kom ihåg vägbeskrivningen vänster, vänster, vänster, höger, vänster, vänster, vänster, vänster och uteslutningsmetoden kom jag faktiskt hem tillslut. Det var mitt lilla äventyr det. Sen kände jag att jag behövde sova ikapp lite igår så efter oth avsnittet, som för övrigt var sååå bra (grät), slumrade jag in. Galet skönt.


Kommentarer!
Postat av: billy

jag gillar när du ska hitta någonstans

(tänker göteborg) lycka till;)

2010-02-23 @ 22:05:25
Postat av: Emilia

Haha äääh tyst med dig ;)

2010-02-24 @ 13:32:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0