Picture this

Måste bara be om ursäkt för att jag är så galet dålig på att ta kort, googlebilder är kanske inte det roligaste, ska försöka skärpa mig. Trots att det inte riktigt går att fånga dom ögonblick ni förmodligen skulle skratta åt mest, till exempel när jag slåss med lasersvärd på fullaste allvar eller (efter påtryckningar av barnen) härmar disneykaraktärer. Eller när jag helt enkelt dansar loss i köket, eller i vardagsrummet eller varför inte i bilen. Ja, ni som känner mig blir väl inte förvånade direkt. Självdistans people.

Men så skulle jag då fånga ett sånt där "ögonblick" och då blev det, såhär:



Så nu ger jag upp.



Kommentarer!
Postat av: billy

dansar ni eller slagsmål? puss:)

2010-02-03 @ 20:29:48
Postat av: Emilia

dom övar konståkning utan skridskor ;D

2010-02-03 @ 22:58:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Loella

Hej Emilia, sitter och pratar med Eva och vi tycker det är så härligt att läsa hur du har det.

kram kram Loella

2010-02-13 @ 10:52:53
Postat av: Emilia

Åh vad kul att ni läser! hoppas ni har det bra allesammans :) kram

2010-02-13 @ 18:05:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0