Love isn't always on time

Så var alla hjärtans dag över för i år. Måste säga att det var en av dom bästa hittills. Vi såg Dear John som jag velat se sen jag kom hit och såg trailern. Om den levde upp till mina förväntningar? Oja! Problemet var bara handlingen, ett par som blir kära men tvingas åka ifrån varandra.. Tack, verkligen vad jag behövde. Självklart trillade tårarna ner där jag satt, men hade halva biosalongen med mig som tur var. Se den, se den! Kommer till sverige i maj tror jag. Sen måste jag hylla hur öppna folk är här. Jag behövde bara nämna att jag skulle vilja åka till Wilmington så sa två av tjejerna direkt "visst vi åker dit när det blivit lite varmare". Done. Imorgon är det presidents day, så barnen är hemma och jag har massvis med tvätt att vika. Har en känsla av att morgondagen inte kommer bli riktigt lika bra som denna. Men vem är jag att klaga, I love this shit.


"I’ll think about you every day. Part of me is scared that there will come a time when you don’t feel the same way, that you’ll somehow forget about what we shared.."

Kommentarer!
Postat av: billy

when is the right time?????

where is the right place ????

2010-02-15 @ 21:22:02
Postat av: Emilia

I do not know...

2010-02-16 @ 12:16:51
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh den vill jag se, synd att det ska visas i USA först sen sverige :/ Men hur har det ?

Krmar jennie

2010-02-19 @ 20:31:26
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0