In the Mood

Det blev lite change of plans igår då Natha ringde mitt i det nya avsnittet och fick med mig till Starbucks. Första gången jag var där och den varma chokladen är underbar, mhm. Idag googlade jag mig fram till en frisör i Concord för jag behövde en viss inpackning. Ägaren var så sjukt trevlig och hjälpsam så jag blev på superhumör. Innan jag åkte hem svängde jag förbi en mall jag inte sett förut och köpte födelsedagspresenter till Allyson som fyller 10 på torsdag.


Pratade med Johanna på skype nyss med och det var riktigt härligt. Hon var nämligen gladare än aldrig förr, så nu är jag också helt glad. Snart börjar jobbet igen och längtar faktiskt. Vi är nämligen mitt uppe i ett skitkul spel, haha. Man ska vara barn så länge det går aight.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0