Julebak

Yayyy, jag kom in på kursen jag sökte till i vår. TUR att jag skrev högskoleprovet alltså. Och TUR att jag har min ipod touch så jag kan gå ut på internet. Nu kommer Hannah snart och hämtar upp mig för att julbaka hos Elin :D (helt sjukt vad dyrt saffran är eller, knappt okej) Hörs sen! Förhoppningsvis.

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Kuuul, men skulle inte du till Norge? eller va kursen på distans? Kraaam

2010-12-09 @ 16:40:54
Postat av: Emilia

japppp, den är på distans :) puss!

2010-12-09 @ 20:13:58
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

hör av dig ,har snackat med uffe och

farfar,jag ringer dig i helgen. om du kan

så kolla på marlboro snus/bild på gooogel

köp en dosa camel. kolla!!!

ha det gött gött gött

2010-12-11 @ 02:35:50
Postat av: Emilia

okej, vi kan höras imorgon (idag för dig dåra..)

pusspuss :) ha det gööött!

2010-12-11 @ 06:31:49
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0