Caramel Macchiato

Ville verkligen inte gå upp i morse, låg och frös och önskade att klockan var liiite mindre. Helt stört kallt nu! Huset har ingen värme what so ever.. Förutom i lilla badrummet uppe, men det är ju inget ställe man vill hänga på direkt. Nu har min värdmams hämtat kaffe från Starbucks, så ska smutta på det framför dom missade avsnitten av julkalendern och svara på lite mail. Börjar vid 1 idag för barnen har halvdag, sen jobbar jag bara ett par timmar innan dom ska iväg och julhandla. Om jag inte hänger på, har inte börjat med mina klappar än.. Aja, vi får seee. Ha det gött!


Från Als konsert igår, hon står på nedersta raden näst längst till höger. Själv satt jag på den bästa platsen, inklämd mellan grandma och grandpa. Gulligast.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0