Wildcats

Såg nyss Davidson utplåna deras motståndare på basketplanen, 108-39 känns som ganska klara siffror. Kul att se Chris spela med! Har kanske inte berättat om honom men han är(var?) en av sveriges bästa ungdomsspelare och började på colleget i år. Hur coolt? Duktig var han med. Och snyggast på plan, såklart. Vad kan man annars förvänta sig av en svensk liksom. Och så var Stephen Curry på besök. Han gick på colleget för ett par år sen men spelar nu i NBA för Golden state warriors. Asballt ju. Sådär, lite fast facts om basketen på Davidson College, he heee.

Annars idag så har jag "jobbat" lite igen. Spelade monopol med Jack hela morgonen. Och då menar jag hela morgonen. Från frukost till lunch. JAG VANN. Viktigt. Fast vi fick liksom avbryta för vi inte orkade spela mer. Men jag vann. Ändå. Känns bra att jag måste vinna över en 9åring.

Imorgon är det nyår. Om någon missat det. Mina planer gick lite i kras, så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men det löser sig sa han som sket i vasken. Godnatt.


Kommentarer!
Postat av: mo

rör på sej i Davidson...kul! Förstår precis de där me att vinna över en 9 åring...går inte slappna av en minut...fullt sjå me en viss 11 åring i Hagby! Han sa han vann o jag sa jag vann!! Fortfarande oklart hi, hi ...vad det störde honom i flera dar. Det var så himla bra ! Kramar från snö o sol sista dan 2010 käraste vännen min

2010-12-31 @ 10:05:33
Postat av: Emilia

Jajemen ;) Eller hur... kan tänka mig det, felix är en sjukt dålig förlorare! Haha hör hur han skriker och har sig ;D Kramkram mormor, gott nytt år!

2010-12-31 @ 17:23:53
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0