Gott nytt år

Åååh jag är så GLAD nu!! Trodde mitt nyår var kört i botten men så får jag ett litet sms som ändrar allting. Vid 9 kommer det en kille jag inte vet vem det är och hämtar upp mig, sen ska vi till en tjej jag aldrig träffat. Visst låter det klockrent! Nejmen har dock ett par vänner där så blir nog kanon. Har ju min klänning. Och en flaska vodka. Vad kan gå fel då liksom? I AM READY.

Eller nej, nu ljög jag. Är långt ifrån redo. Har inte ens duschat. Fresh. Kom fakiskt precis hem från tjejernas basketmatch. Liiite mindre folk idag, för Steph Curry spelade inne i stan. Så vi fick platser längst fram bakom spelarna. Asgutt. Fast dom förlorade, med ETT poäng. Hur störande var inte det.. I en av time-outerna fick Kaylin och Cameron göra en liten tävling. Dom var lyckligast i hela världen. Söta.



Kommentarer!
Postat av: billy

sweet caroline

gott nytt år hela familjen

men mest EMILIA!!!!!!

LOVE YOU

2010-12-31 @ 23:46:35
Postat av: mo

Gott nytt.... fingret i luften kolla riktningen bara , om hjärtat klappar.... so gooo for it, helt enkelt önskar ja dej detta år. Just nu e väl riktningen österut kan ja tro! Kram mo

2011-01-01 @ 14:06:49
Postat av: Emilia

gott nytt år på er! följer alltid hjärtat mo :) kramkraaaaam

2011-01-02 @ 04:11:24
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0