I'm not gonna write you a love song

Har lite svårt att veta hur jag ska börja det här inlägget för jag vet inte riktigt vilket humör jag är på. Men kan ju börja med det jag vet. Som att jag är mätt, klippt och trött. Klippet var inte planerat, det bara blev. Hade en manlig frisör som var jätterolig och som cuttade mitt hår lite för kort. Men what to do now liksom?

Sen är jag arg och tjurig på alla värdfamiljer som ska vara så fittiga rent ut sagt. Bara för att man är au pair betyder det inte att man inte har ett liv. Det betyder inte att man är en människa utan känslor. Och det betyder inte att man ska få behandlas hur som helst. Nu har min familj varit väldigt gullig på sistone, är ju ledig mest hela tiden och nyår fick jag göra vad jag ville på. Men alla andra verkar ju fått rycket. Bah. Fast frågan är varför jag ska bry mig så himla mycket när det inte ens är mina familjer? Kanske borde lägga det åt sidan nu och fokusera på min kudde som bara skriker efter att mitt huvud ska göra den sällskap. Godnatt på er.


bild på min nya frilledill. det röda i ögonen kallas för sömnbrist.

Kommentarer!
Postat av: Jenny =) (Helsingborgaren)

Håret blev jätte snyggt!

Saknar dig i Raleigh!

Gott Nytt År gumman!!

2010-12-31 @ 16:27:10
URL: http://synnej.blogg.se/
Postat av: billy

bry dig inte älska de som

älskar dig

2010-12-31 @ 17:13:14
Postat av: Emilia

Tack jenny :D önskar att jag var med er.. Gott nytt år! Syns 2011 ;)



ska försöka göra det, älskar dig pappa :)

2010-12-31 @ 17:22:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0