Yay!

Happ, nu försvann familjen. Tyckte att det var himla tyst i huset och nu när jag gick upp var det ingen där. Bara hunden som var instängd på sitt rum, haha stackers. Fick min andra julklapp från pappa (den första var halva datorn) förut! Massa gott lösgodis bland annat, som jag suttit och smaskat på. Så nu har jag blåsor i hela munnen, får alltid det av godiset jag bad honom skicka. Men jag är lite självdestruktiv så. Ungefär som när jag smäller i mig tomat och ananas fast jag vet att det kommer svida som fan efteråt :D Men det är ju värt det. Nuuu så är det bara till att vänta på att Jenny ska sluta. Vi har nämligen tänkt inta mellandagsrean med buller och brak. Eller okej, JAG har tänkt det i alla fall, sen får hon snällt hänga på så gott det går. Får ta och rensa lite lådor med min vovve här medans jag väntar. Catch y'all later.


Kommentarer!
Postat av: Therése

Sötis! Har du tagit reda på priserna? :*

2010-12-29 @ 09:30:00
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0