Från hjärtat

JAG HAR KÖPT EN MACBOOK PRO!! och den är alldeles alldeles underbar. Förutom den har jag köpt så sjukt mycket andra saker att jag nästan har ångest nu. Men inte kläder utan andra livsviktiga saker. Som skor.. Nej skämt åsido så är bland annat alla julklapparna nu inhandlade och jag är mycket nöjd. Har nästan pluttat av alla saker på listan av saker jag måste köpa innan jag ska hem också. Så det får väl vara bra då. Är det förresten något någon känner att dom MÅSTE ha härifrån få ni hojta till, för snart finns det ingen plats kvar i mina väskor. Annars är jag glad, lycklig, happyyyy. Ni kanske inte visste det men familjen frågade om jag ville åka hem innan jul, skulle i så fall åkt hem igår. Men som ni förstår sa jag NEJ. Är inte riktigt klar här än kände jag. Fast jag längtar ska ni veta! Vill kramas och pussa på er ;) Och mula sönder er med snöbollar tills ni kvider, meheheh. (inget jävla snack om att det heter typ mylla nu) Sovmorgon imorgon till halv 8, åh livet är underbart.
Åt på Cheesecake factory med Elin igår. Så jäkla GOTT.

Kommentarer!
Postat av: mo

Hmmm... va e de för nåt???

2010-12-20 @ 12:34:52
Postat av: Emilia

White chicken curry topped with steamed rice and salsa ;D

2010-12-20 @ 13:21:28
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Ja menade det du köpt...mac nånting!!!

2010-12-20 @ 13:42:00
Postat av: Emilia

Hahaha jaha :D en dator!

2010-12-20 @ 15:27:38
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

grattis till köpet,hoppas den fungerar

bättre än den gammla,vi hörs

ha det:)

2010-12-20 @ 18:49:13
Postat av: mo

ska det bli såna konstiga tecken nu bland bokstäverna...när du skickar till mej ???

2010-12-20 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0