Om mig

Okej, nu känner jag mig tvungen att publicera detta bara för jag skrev om det tidigare. Så, vem är jag? Emilia Nilsson. Egentligen heter jag Troedson också, fast sen Moa alltid skrek Emilia Teee eeeN på lågstadiet så har jag övergivit det lite. Kommer från Kalmar, eller ja, Hagby då. Som är en liten håla 20 minuter från "stan". När jag tog studenten hade jag tröttnat på vår lilla stad och flyttade hit till Davidson, Charlotte, North Carolina, USA. Nu är jag Au Pair i en månad till, sen har jag åter titeln arbetslös. Fram tills nästa äventyr.

Om jag skulle beskriva mig själv då.. På högstadiet var jag en nörd. Sen blev jag ascool. Haha. Nej, men jag fick en ny start i gymnasiet och efter att ha gått igenom en liten fjortisperiod (hehe) hittade jag tillbaka till mig själv. Har alltid varit lika pratig dock, och skrattig. Skrattar åt allt! Speciellt när jag inte får. Jag har blivit utslängd från lektioner för att jag inte kunnat sluta skratta. True story.

Jag skulle kalla mig själv självständig, spontan och lite knasig. Eller mycket knasig. Sen är jag nog ganska egocentrisk med. Gillar att höras och synas och få uppmärksamhet, samtidigt som jag kan vara skitblyg. Ehm, vad mer.. jag är nog oskyldigare än vad folk tror. Har hört många skumma rykten om mig. Fast det spelar ingen roll egentligen, vad folk säger. Men jag blir alltid förbannad när människor i min omgivning tror på och frågar om saker jag gjort eller sagt, som inte är sant. För jag bryr mig alldeles för mycket om vad folk tycker och tar för lätt åt mig vad dom säger.

Think that's all! Eller ja, det är det väl inte. Det där var ju inte allt om mig liksom. Men nu vet ni kanske lite mer i alla fall, lite läskigt att människor som inte har någon aning om hur jag är egentligen, läser min blogg. Nu känns det bättre ;)


Det värsta med att leta bilder från min "fjortisperiod" är inte att jag hittade denna, utan att det fanns många att välja mellan.

Kommentarer!
Postat av: Andy

vadå? är du inte fortfarande fjortis ? ; )

2010-12-06 @ 20:04:51
Postat av: tsatsiki

gå in på bilddagboken! finns ett par klassiker där :D

2010-12-06 @ 21:01:36
Postat av: Emilia

Andy: haha, tänk att jag bara visste att nån jävel skulle säga så och kunde väl gett mig fan på att det skulle vara du dessutom! ;)



Lammet: NEJ! hahaha fy, tur att folk inte hänger där längre :D



2010-12-06 @ 21:26:10
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andy

vetr att du gillar mig ändå ; )

2010-12-07 @ 00:45:57
Postat av: Emilia

amen självklart elvisen :)

2010-12-07 @ 03:31:26
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Hej.... Trilson va de ju ! En helt egen variant o perfekt giftermål mellan de två.

2010-12-08 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0