All I do is winwinwin no matter what

Alltså "mina" barn är helt enkelt bäst. De kom ju med i student counsil, typ som en elevkår, antar jag.. hur som helst, nu sökte Jack till kassör och Kaylin till vice precident. Så höll båda två ett nytt tal framför en massa andra klasser och gissa vad. Dom vann bägge två, igen. Grymma eller vad!

Förutom det så orkar jag inte skriva så mycket mer. Bara det att..
- Mamma, dina tröjor har kommit.
- Denna veckan har gått sjukt fort.
- Nu är det jullov.. oh my.
- Pizza och popcorn är fint på fredagar.
- Tack pappsen, du är beeest.
- Två helt lediga dagar nu, prisa gud.


Och så har jag blivit med pälsmössa. Jag som inte skulle. Men den var så mysig, jag kunde bara inte lämna ifrån mig den :/ Hoppas ni förstår att bilden är extremt oseriös för den delen. Skulle egentligen bara skicka till Hannah och visa, haha. Fint ska det va. Nighty

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Snygg mössa Millis :-) Kanon att tröjorna kommit, såg de bra ut i storlek å de å så? Looove U pusss pusss

2010-12-18 @ 16:32:23
Postat av: Emilia

Mysig är den :) Jaarå dom ser kanon ut! PUSS

2010-12-18 @ 17:21:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

det funkade med överföringen då

men har det blivit någon mac än

försöker nå dig i kväll

ha det

ps vad är det för djur?



2010-12-18 @ 17:33:34
Postat av: Emilia

japp :D blir nog ikväll om allt går som det ska! haha BÄVER ;) puss!

2010-12-18 @ 17:48:12
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0