3. Mina föräldrar

Dags för del 3 då, om mina päron. Det är ju så att jag råkar ha tre stycken. Förutom mamma och pappa såklart så har jag ju Thomas med, som mycket möjligt kan vara världens bästa styvpappa. Men vad vet jag.. Mamma Jenny är en 40taggare som har en förmåga att bete sig som 20 ;) men på ett bra sätt. Hon är beroende av tre saker i hennes liv. Snus, hästar och facebook. Haha! Det är från mamma jag fått mina spontana, sociala, pratiga och galna sidor. Eller, pappa är också rätt galen. Inte i den bemärkelsen att han dansar på borden när det är fest (längre) men han kans tankar och ideer kan vandra lite hej vilt. Annars är pappa Billy den lugna. Han bor själv, i ett hus han byggt, mitt ute i ingenstans. Bjursnäs. Men jag älskar att vara där! Pappa är väldigt snäll och omtänksam och han vet allt. Man kan prata om en grej och inte komma fram till någonting, men så säger han en vecka senare "men duuu, jag har tänkt lite på det där vi sa..." haha. Underbar. Han har alltid skämt bort mig, eftersom jag är hans enda avkomma ;) Mamma och Thomas har nog också skämt bort mig när jag tänker efter. Jag var en bortskämd snorunge när jag var liten helt enkelt. Men nu skulle detta inte handla om mig! Finner inga ord för hur mycket jag älskar mina föräldrar och hur glad jag är att dom alltid är där för mig. LOVE YA.





Att Thomas är två år yngre är ännu ett bevis på att mamma och jag är lika. Lammkött!

Kommentarer!
Postat av: billy

det är du s

om har gjort mig underbar



men det det är du som gjort mig underbar

lev livet och ha det

gött ja du vet med mos (blev du med mac) eller

jag älskar dig Pappa



2010-12-18 @ 23:27:19
Postat av: Emilia

älskar dig!! (jag blev med mac)

2010-12-19 @ 05:37:41
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

Härligt Emilia!!Fint....ja nu kommer det...mormor då?

Kram

2010-12-19 @ 16:06:40
Postat av: Jenny

Härlig beskrivning av dina "päron" hi hi

2010-12-19 @ 22:35:06
Postat av: Emilia

Haha fanns ju ingen "min mormor dag" men får lägga till den på slutet allt ;)

2010-12-20 @ 04:26:09
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja gör det.... ! Vore roligt att komma med någonstans på din övre rankinglista.... så man känner sej höra till familjen...

2010-12-20 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0