2. Min första kärlek

Jag vet att ni väntat och längtat och här kommer den, my first lööööve.

Det finns människor som säger att man inte vet vad kärlek är när man är 6 år. De kan ha rätt, för själv stavade jag det med en bokstav för lite. Anton. Det kanske inte var vad dom vuxna kallade kärlek, men för mig fanns det ingen tvekan om saken. Den där killen skulle bli min man. Problemet var att Anton var en tuff nöt att knäcka. Ingen tjej lyckades liksom få honom på fall. Tro mig, jag hade stenhård koll på honom i 6 år, ändå tills våra vägar skilldes åt på högstadiet (då jag, som ni nu vet, blev nerd) och jag helt gav upp hoppet. Nu är han tillsammans med en av mina bästa kompisar, BITCH! ;) Men jag tror faktiskt att jag har kommit över honom vid det här laget, så det får väl vara okej då.


Kommentarer!
Postat av: Nina

haha ojojoj vilka samtal vi har haft framför skolkatalogen om denne pojk;D

2010-12-15 @ 22:09:26
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaa, att vi har.. FLORSOCKER!! ;D Du ser väl charmknutten bakom med.... Mr. Frid, ringer det en klocka? ;) hahaha

2010-12-16 @ 00:10:55
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0