I'm your ch ch ch ch ch cherry bomb

Filmkväll igår alltså, såg Valentines Day för fjärde gången, fortfarande lika bra. Sen blev det avbrott för Taco Bell innan vi gav oss på the Runaways. Kan ärligt säga att jag aldrig lyssnat på dom innan men jag tyckte ändå om filmen. Bara att kolla på dom liksom, så coola!! Vill också vara en rockchick på 70talet..

Idag stod poolparty och bbq på schemat. Cynthia som kom hit samtidigt som mig har fyllt år nämligen. Ska väl inte nämna allt för mycket om den festen, var lite halvskumt. Nej nu ligger jag mest och funderar på hur morgondagen kommer se ut. Har glömt bort hur det gick till när barnen gick i skolan ju. Men gutt ska det bli vill jag lova. Ny vecka imorgon, 22 to go.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0