Nostalgi

Är svintrött men är inte alls sugen på att sova. Kollade vad jag gjorde förra året såhär dags. Hängde tydligen i köpingsvik med grabbarna grus. Det var den gången det var molnigt så vi hyrde en trampbåt och Jakob cuttade upp sitt ben, haha! Sen våldgästade jag min granne och drog till KM, själv. Underbar dag måste jag säga :) Sen var det stadsfesten dagen efter och då hängde jag mest med Johanna som jag knappt hade sett på hela sommaren, och så Simon. Sen kom en fredag och den vill jag inte ens tänka på. Men nehe, sjukt kul information kände jag, får banne mig tvinga mig ner i sömn nu. Vill inte.


två människor jag saknar, eddan och johanna



Kommentarer!
Postat av: Andreas

Jag vill ha johannas nr, kan du va snäll å ge mig det ;)

2010-08-06 @ 22:08:06
Postat av: Emilia

om du lovar att inte terra henne eller nått.. vet ju hur du är ;)

2010-08-06 @ 23:38:27
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Ollle bolle bus

Stadsfesten e i full gång och jag är ju fakitskt i kalmarstad. sjukt me folk, men nån saknas ändå...

2010-08-07 @ 00:59:49
Postat av: Andreas

jag lovar ;)

2010-08-08 @ 02:15:50
Postat av: Emilia

Oooh baby, gulligaste smset med, MISS YOU!



kirrar det on da msn sen elvis.. :)

2010-08-08 @ 02:34:47
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0