California - Dag 7 och 8

Har ju glömt fortsätta på resan. Torsdag och fredag jobbade Sanna men vi hade ändå några timmar mellan passen. Så då passade vi på att kolla runt i diverse affärer och plånboken började gnälla på mig.. Blev även häng i parken och mer catch up såklart. Sen hjälpte jag henne jobba lite dåra, typ spela battleship, monopol och marco polo (jag var grym på allt såklart. Host). Hur som helst är hennes barn så söta så det var faktiskt kul.

På fredagskvällen bestämde vi oss för att pröva lyckan på en krog. Stress som fan för att hinna dit innan vakterna men det gick och tur var väl det. Där träffar vi nämligen skitroliga människor. Öl i mängder beställdes in och alla ropade skååål eller var det score? En sväng in på en klubb som var rätt.. trist, men sen hamnade vi på en pizzeria och det var inte helt fel. Fick med oss var sin Pizza My Heart tröja som numera agerar pyjamas om nätterna :)


skum i fontänen, vilket VI blev beskyllda för.. det är ju så man blir förbannad




Ryan och Sanna




HÄR skulle det varit en bild på pizzatröjan, men min kamerasladd har gått och dött såg jag nu. Återkommer med den någon annan dag..


there we go

Kommentarer!
Postat av: Sanna

PALO ALTO IN MY HEART!

2010-08-06 @ 19:47:31
Postat av: Emilia

loveilove :)

2010-08-07 @ 00:20:59
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0