Helan gååååååår sjung hopp faderallan lej

Har aldrig varit någon sucker för traditioner, skulle kunna hoppa midsommar, valborg och nyår. Men det finns en fest jag inte vill missa, KRÄFTSKIVAN! Tack vare Ikea fick jag en även i år och det var underbart. Det fanns inte bara kräftor i mänder, utan ägghalvor med räkor, hönökaka, knäckebröd, hallonpaj, ballerinakex, daim, pepparkakor (lite out of season kanske, men dom går alltid ner) osv med. Sjukt gott! Pojkarna och tyskan Annie höll sig dock till köttbullar, men jag och Hannah tvingade dom att äta en liten kräfta var, ett måste ju. Vid bordet bredvid satt det fyra män som sjöng svenska visor lite titt som tätt. Helt plötsligt stod dom runt vårt bord och tillsammans skrålade vi med i Helan Går. Härlig kväll med härliga personer! Det borde vara kräftskiva varje helg.



Detta var bara första lasset alltså, så ni inte tror jag är mes.

Kommentarer!
Postat av: mo

Gud så roooligt, ha, ha! Who tought you???? Your ma and me...not right???? Klo... på dej dear.

mo

2010-08-21 @ 20:25:26
Postat av: Emilia

Oh yes sir! haha kloooo på dig :*

2010-08-22 @ 05:05:51
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0