Rock You Like A Hurricane

Besökte cpcc idag igen, för ett andra besök hos Becky tillsammans med mina nya klasskompisar. Måste säga att jag var väldigt skeptisk efter förra lektionen men nu känns det mycket bättre. En härlig grupp är det, fast dom flesta inte säger så värst mycket. Ska det nog bli ändring på! När socialkåta Emilia är i farten igen.. Idag fick vi ställa oss framför alla och sjunga skalor. Jag slängde min nervositet i soptunnan och tänkte att näe nu bara kör vi och banne mig, kom högre upp än kyrktjejerna tillomed. Så nu ska jag bli nästa Mariah Carey, he he. Nej men skämt åsido så kan det nog bli kul det här, kalas ju.

Jobbet idag var däremot kaos! Tur att dom gillar min tacoköttfärssoppeuppfinnig i alla fall, kvällens behållning och jag är fortfarande mätt. Nu ser vi fram emot imorgon då det är den efterlängtade fredagen. Mot IKEA!



På tal om skolan var Kaylins reaktion följande: "VOICE CLASS? LIKE SINGING?! but you suuuck at singing, anything other than rock" Man ba tack.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0