She holds a key

Kom på att jag glömt berätta en skitrolig grej som hände i LA. Det var såhär att när vi kom till vårt hostel fick vi TVÅ nycklar. Kommer speciellt ihåg detta eftersom varken Sanna eller jag orkade gräva i väskan när vi kom fram till dörren utan båda väntade alltid på att den andra skulle göra något, haha. Hur som helst, när vi sen ska checka ut och lämna in dom hittar vi självklart bara EN! Då smyger sig ett litet minne på från kvällen innan där Sanna har sin nyckel på bordet och jag undrar om jag inte ska ta den.. Men nejnej hon har ju allt under kontroll. Yeah right! Så panikslagna letar vi överallt, utan resultat. Då säger kvinnan i receptionen, som väl tyckte att vi verkade lite förvirrade, att enligt papperna har vi bara EN nyckel?! Eeehehe juste, sa vi. En var det ja.. Thanks, bye. RUUN!



Åh, tiden då man tyckte att äventyr var en kväll på Krögers..

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0