Tjolitta litta tjolitta lej

Såja, från och med nu kommer jag jobba typ 20 timmar mindre i veckan. Inte helt fel! Måste dock gå i skolan jag med i höst, mindre kul.. men ska nog gå det med. Nu jobbar jag mest på att fundera ut min helg. Har inte en endaste liten plan för dagen eller kvällen, känner att jag kanske borde komma på det snart.

Dom senaste dagarna har det vart fullt upp. Mycket jobb och häng med Elin. I torsdags hade hennes familj dragit upp värsta duken på gräsmattan och på den såg vi (och femtielva barnfamiljer) den första Karate Kid filmen. Mysepys! Igår satt vi och pillade med cenitlera och jag lyckades snickra ihop en liten gris, hehe..

Nehe ni, nu ska jag ut och springa en svängis. Ha det gööött! Göttare än mos. Och mos som e sååå gött.



Två coola kids. Såklart, dom är ju mina!

Kommentarer!
Postat av: billy

hoppas du har det gööött du också

2010-08-15 @ 16:44:56
Postat av: Emilia

haha de e gööööött vettu, skickade lite videor nu :)

2010-08-15 @ 17:36:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

va finns de ingen leeraa?? Å gris...???? Va ...? Du kan ju bättre!! Har du glömt dina konstnärsgener, eller...blev de en snygg o speciell gris? Åtminstone va?? Ha de gött då grisen min!!!

2010-08-16 @ 22:04:31
Postat av: Emilia

klart den blev snygg :D och väldigt speciell... haha! du med mormor gris :) syns snart

2010-08-17 @ 02:20:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0