I just want you to know who I aaaam

5 månader kvar idag! Firar vi med 12 timmars jobb.. Kul. Är inte sjuk i alla fall, idag skulle vi nämligen rensa alla rum och det var pisstråkigt! Plus att jag var hungrig som ett djur. Allt är med andra ord precis som vanligt igen, najs. Igår stod konsert på schemat efter jobbet. Goo goo dolls hade spelning nere i Charlotte. Men det var inte därför jag var där, supporting act var ju SWITCHFOOT. När dom hade spelat learning to breathe fick jag en såndär "nu kan jag dö känsla" haha. Fast jag har ju Paramore och Rise Against kvar, innan dess får jag allt hålla mig kvar på jorden. Grymt bra var dom hur som helst, goo goo gubbarna med. Arenan var liten och supermysig, vädret var på topp och vi låg på en filt ute i gräset och bara njöt. Riktigt bra kväll med andra ord!


HAHA skulle skriva att jag såg ut som en kyckling men glömde bort hur det stavades (chykling?!) Laddad tjej i alla fall


triss i snygga bruuudar









Lite random tankar bara
1, Skum version på refrängen..?
2, Fult att minnet tog slut precis innan "to know who I am"
2, Visste ni att basisten låter precis som Per Gessle? Stört!!


Kommentarer!
Postat av: OlleBolle Bjösdååf

Vet du hur avundsjuk jag blir????!!! :O åhhhhhh...

2010-08-12 @ 16:49:51
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja jag blir nästan lite avundsjuk på mig själv :o

2010-08-13 @ 01:31:50
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0