California - Dag 9 och 10

Okej, jag är ledig och poolen öppnar inte förrän om en timme. Så nu ska jag banne mig avsluta mina kalifornienäventyr här. Vi är framme på näst sista dagen och vi begav oss mot San Francisco. Sanna visade mig allt man liksom "måste se" där, som bron, fishermans warf, china town, pier 39 osv. Ganska slitna var vi och jobbigt att gå ju, så vi lade oss och spanade på folk i en park. Rätt som det är ligger båda två och snarkar och väcks av ett "NO SLEEPING IN THE PARK". Trodde jag skulle dööö. Men han skämtade ju bara, och det var ju.. kul. Kvällen var lugn och jag packade alla grejer inför hemresan och ställde klockan. Tro fan då att jag ska vakna en timme senare än larmet morgonen därpå och får paniiiiiik. Stressar som djur (snacka om flashbacks från LA) men hinner med flyget denna gången med. Man ska ha tur också.






Sådär ja, äntligen klar. Att det skulle ta så lång tid.. Sjukaste resan jag någonsin gjort, no doubt. Har ju fått cencurera lite här eftersom för det första så orkar jag inte skriva allt och för det andra så är jag medveten om att det inte bara är mina vänner som läser detta, hehe. Så vill ni ha the uncut version får ni fråga. Blinkblink. Tack min sköna Sanna Ivarsson för 10 underbara dagar, det var SKITKUL!

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Är det nu jag ska börja oroa mig eller? ;-)

2010-08-10 @ 08:31:42
Postat av: Emilia

haha det är helt upp till dig :D

2010-08-10 @ 13:10:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

hm

2010-08-10 @ 17:01:00
Postat av: Emilia

men neeeej mamsegull jag har varit ordentlig som en kyrkflicka :D typ

2010-08-12 @ 01:15:31
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Som en kyrkflicka? Nä nu behöver du inte ta i såååå ;-)Jag litar på dig, det vet du. Love u and miss u!!! Pusss

2010-08-12 @ 07:35:02
Postat av: Emilia

Okej där överdrev jag... Bra det ska duu :) PUSS

2010-08-13 @ 01:30:21
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0